Obchodné podmienky
1. Úvodné ustanovenia
- Zmluvný vzťah medzi Agenturou a zákazníkom sa riadi ustanoveniami Občianskeho zákonníka č. 40/1964 Zb., ktoré sú ďalej upravené týmito všeobecnými zmluvnými podmienkami.
- Osoby mladšie ako 15 rokov sa môžu atrakcie zúčastniť iba s doprovodom osoby staršej ako 18 rokov alebo so súhlasom zákonného zástupcu.
- Osoby vo veku od 15 do 18 rokov sa môžu zúčastniť len so súhlasom svojho zákonného zástupcu.
2. Vznik zmluvných vzťahov a platby záloh a doplatkov
- Zmluvný vzťah medzi zákazníkom a agenturov vzniká závaznou objednávkou a prijatím zálohy za vybratý zážitok.
- Zákazník je povinný uhradiť predpísanú zálohu - 50% z celkovej ceny alebo uhradiť celkovú sumu. V prípade zálohy predpísaný doplatok uhradí zákazník v predpísaný termín úhrady, najneskôr 30 dní pred uskutočnením zájazdu. Pri rezerváciách menej než 5 dní pred uskutočnením zážitku je suma splatná vo výške 100% ihneď pri rezervácii zážitku.
- Úhradou sa rozumie dátum zaplatenia v hotovosti alebo pripísaním čiastky na účet Agentúry.
- Za riadnu a včasnú úhradu platieb zodpovedá vždy zákazník.
- Právo zákazníka k účasti na zažitku vzniká zaplatením plnej ceny zájazdu. Bez úplného zaplatenia zákazník neobdrží potrebné pokyny, ktoré sú nevyhnutné pre účasť na zážitku. Ak agentúra neobdrží predpísané úhrady v stanovený termín, je oprávnená predať zážitok inému záujemcovi a účtovať zákazníkovi odstupné.
3. Podmienky realizácie zážitku a účasti na zážitku
- Realizácia zážitku je podmienená dosiahnutím minimálneho počtu zákazníkov. Športová agentúra je povinná informovať písomne zákazníka o zrušení zážitku z dôvodu nedosiahnutia minimálneho počtu zákazníkov najneskôr 3 dní pred stanoveným uskutočnením zážitku alebo poskytnutím prvej služby.
- Zákazník môže oznámiť, že sa zážitku miesto neho zúčastní iná osoba, ktorá spĺňa rovnaké podmienky ako zákazník. Za túto zmenu uhradí poplatok (viď nižšie).
4. Zvýšenie ceny zážitku
- Agentúra je oprávnená jednostranným úkonom zvýšiť cenu zážitku presne stanoveným spôsobom výpočtu zvýšenia ceny v prípade, že dôjde ku zvýšeniu:
a) ceny za dopravu vrátane cien pohonných hmôt alebo
b) platieb spojených s dopravou, napr. trajektových lístkov, leteniek, letiskových a prístavných poplatkov, iných poplatkov
- Písomné oznámenie o zvýšení ceny musí byť zákazníkovi odoslané najneskôr 2 dní pred začatím zážitku, inak Agentúre nevznikne právo na zaplatenie rozdielu v cene zážitku.
5. Povinnosti agentúry
- Agentúra predkladá zákazníkovi návrh vyhlásenia a po jeho vyplnení obdrží každá zo zmluvných strán po jednom exemplári s rovnakou platnosťou. Zákazník svojím podpisom pod týmto vyhlásenim potvrdzuje, že sa zoznámil so spôsobom, akým má uplatniť svoje nároky plynúce z právnej povinnosti agentúry.
6. Agentúra je povinná najneskôr do 7 dní pred začatím zážitku poskytnúť zákazníkovi písomne (mailom) ďalšie podrobné informácie o všetkých skutočnostiach, ktoré sú pre zákazníka dôležité a ktoré sú im známe.
a) upresnenie údajov, ktoré sa týkajú ďalších platieb za služby, ak ich cena nie je zahrnutá v cene zážitku, údaje k ubytovaniu, doprave, stravovaniu atď.
7. Odstúpenie od zmluvy
a) zo strany Agentúry
- Agentúra môže pred začatím zážitku od zmluvy odstúpiť len z dôvodu zrušenia zážitku , z dôvodu porušenia zmluvnej povinnosti zákazníkom alebo iných nevhodných podmienok na vykonavanie daneho zažitku (počasie ,poveternostne podmienky a ine).
b) zo strany zákazníka
- zákaznik môže zrušiť (zážitok,atrakciu,zájazd) kedykolvek
- expedicia : v pripade že sa klient rozhodne zrušiť učast na expedicii
pred 40 dnom termínu bude mu odrataný storno poplatok 30 % a vratena suma 70% z ceny zajazdu .
39 dní až 15 dní: - odrataný storno poplatok 50% vratena suma 50% z celkovej ceny zájazdu
14 dní až 10 dní: - odrataný storno poplatok 80% a vratena suma 20% z celkovej ceny zájazdu
menej ako 10 dni pred terminom nebude mu vratený žiaden poplatok ohladne výdajov spojených z organizovanim expedicie .
- zázitok v pripade že sa obdarovany nemôže dostavit (musí nam toto riadne a včas oznamiť) a vybrať si nový termín podľa vlastneho výberu.
Pri druhej zmene termínu bude klientový doučtovaný organizačný poplatok 20% z ceny zážitku.
Ak je dôvod zle počasie ,či ine obmedzenie(napr:poveternostne podmienky alebo technicka chyba stroja ,či zariadenia) klient ma narok na iný termin uskutočnenia zazitku podľa vlastneho výberu.
c)
v pripade uplného zrušenia zažitku a nedostavenia sa v dohodnutom termine vam bude vrátena suma 50% z poplatkov ,z dôvodu nakladov na organizovanie vašho zažitku.
Ak nenastúpi zákazník na zážitok vlastnou vinou, napr. poskytnutím nepresných či neúplných údajov Agenture (adresa, telefón, nepresné meno a priezvisko ,iné…), poprípade porušením nemá nárok na vrátenie žiadnych zaplatených peňazí. (t.j. odstupné ).
11. Záverečné ustanovenia
- Zákazník podpisom vyhlasenia potvrdzuje , že sa zoznámil s jeho obsahom, najmä s rozsahom objednaných služieb, takisto i s obchodnými podmienkami .Zákazník berie na vedomie, že poistné podmienky a odstupné sú nedeliteľnou súčasťou zmluvy, súhlasí s nimi,
- Zákazník je zodpovedný za správnosť ním uvedených osobných údajov a je povinný si zaistiť ďalšíe potrebné náležitostí potrebné pre bezpečné uskutočnenie zážitku (napr. lekárske potvrdenie a pod.).
- Zákazník svojím podpisom potvrdzuje, že si je vedomý svojho celkového zdravotného stavu, a že sa zážitku zúčastňuje na svoju vlastnú zodpovednosť.
12. Darčekové poukazy
-Dařčekové poukazy majú svoju dobu platnosti, uvedenú na prednej strane poukazu, ktorá ma platnosť maximálne jeden rok, alebo jednú sezónu, ktorá sa môže prelínať z jedného roka do druhého maximálna platnosť je však 12 mesiacov. Po tejto dobe prepadá nárok klienta na absolvovanie zážitku na čo je vždy upozornený pri zakúpení poukážky.